Sağlık

Nevşehir Devlet Hastanesi'ne Yeni Ambulans Hizmete Girdi

Nevşehir Devlet Hastanesi bünyesine kazandırılan yeni ambulans, acil sağlık hizmetlerinde önemli bir güç oluşturacak.

Nevşehir Devlet Hastanesi'nin ambulans filosu yeni bir araçla güçlendirildi. Nevşehir İl Özel İdaresi tarafından hastaneye kazandırılan yeni ambulans hizmete başladı.

Modern donanımıyla dikkat çeken ambulans sayesinde hastaların sağlık kuruluşları arasındaki nakil süreçlerinin daha güvenli, hızlı ve konforlu şekilde gerçekleştirilmesi amaçlanıyor.

Nevşehir Devlet Hastanesi Başhekimliği tarafından yapılan açıklamada, ambulansın temin edilmesinde katkı sunanlara teşekkür edildi. Açıklamada, desteklerinden dolayı Nevşehir Valisi, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, İl Genel Meclisi Başkanı Serkan Naci Feralan ile Nevşehir İl Özel İdaresi personeline teşekkür edilerek şu ifadelere yer verildi:

"Nevşehir Devlet Hastanemize Nevşehir İl Özel İdaremiz tarafından kazandırılan yeni ambulans ile artık hastalarımız daha konforlu bir şekilde taşınacak. Süreç boyunca desteklerini esirgemeyen Sayın Valimize, Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan'a, İl Genel Meclisi Başkanımız Sayın Serkan Naci Feralan'a ve emeği geçen tüm İl Özel İdaresi personeline şükranlarımızı sunarız."

Yeni ambulansın, Nevşehir'de sağlık hizmetlerinin kalitesine önemli katkı sağlaması bekleniyor.