Nevşehir

Nevşehir’de STK Temsilcileri Vali Kök ile Bir Araya Geldi

Nevşehir'de faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları ve meslek odalarının temsilcileri, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.

Nevşehir'de faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları ve meslek odalarının temsilcileri, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.

Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleşen ziyarette, sivil toplum kuruluşları ve meslek odalarının yürüttükleri faaliyetler, çalışma alanları ve projeleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Görüşmede ayrıca kurumların talep ve beklentileri de ele alındı.

Ziyaret kapsamında kamu kurumları ile sivil toplum kuruluşları ve meslek odaları arasındaki iş birliğinin geliştirilmesi, Nevşehir’in ekonomik, sosyal ve kültürel gelişimine sağlanan katkılar üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.

Vali Kök’ten Teşekkür

Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, nazik ziyaretlerinden dolayı sivil toplum kuruluşları ve meslek odalarının temsilcilerine teşekkür ederek, çalışmalarında kolaylıklar diledi.

Ziyaretin karşılıklı iş birliği ve koordinasyonun güçlendirilmesi açısından önem taşıdığı ifade edildi.