Özlüce Gücü Spor Kulübü Başkanı Bülent Bilgin, sezonun sona ermesinin ardından Nevşehir futbol camiasına teşekkür mesajı yayımladı.
Başkan Bilgin, sezon boyunca futbolun gelişimi ve genç sporcuların yetişmesi adına emek veren tüm paydaşlara şükranlarını sunarak, futbolun yalnızca bir spor dalı değil, aynı zamanda dostluk, kardeşlik ve dayanışma kültürünü yaşatan önemli bir değer olduğunu vurguladı.
Bilgin açıklamasında, başta Nevşehir futbol camiası olmak üzere Türkiye Futbol Federasyonu yöneticilerine, il temsilcilerine, kulüp başkanlarına, antrenörlere, futbolculara, hakemlere, saha görevlilerine, basın mensuplarına ve futbolun içerisinde yer alan herkese teşekkür etti.
Sezon boyunca sahalarda fair-play ruhunun yaşatılmasına katkı sağlayan tüm spor insanlarının önemli bir sorumluluk üstlendiğini belirten Bilgin, futbolun birlik ve beraberliği güçlendiren yönüne dikkat çekti.
Özlüce Gücü Spor Kulübü olarak kendilerine gösterilen destek, ilgi ve iyi niyet için tüm sporseverlere teşekkür eden Başkan Bülent Bilgin, Nevşehir futbolunun daha da ileriye taşınması için emek veren herkese çalışmalarında başarılar diledi.
Bilgin, gelecekte de gençlerin sporla buluşması ve futbolun gelişmesi adına çalışmalarını sürdüreceklerini ifade ederek, yeni sezonda tüm takımlara başarı temennisinde bulundu.