Ekonomi

Ürgüp’te Girişimciler Projelerini Jüri Karşısında Sundu

Ürgüp Kaymakamı Ömer Coşkun başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, yenilikçi ve sürdürülebilir iş fikirleri uzman jüri tarafından değerlendirildi.

KOSGEB Girişimcilik Destek Programı’nın 2026 yılı 2. dönem çağrısı kapsamında ilk değerlendirme sürecini başarıyla geçen 6 girişimci, Ürgüp Kaymakamı Ömer Coşkun başkanlığında gerçekleştirilen jüri toplantısında projelerini tanıttı.

KOSGEB tarafından yürütülen Girişimcilik Destek Programı’nın 2026 yılı 2. dönem çağrısı kapsamında ilk değerlendirme aşamasını başarıyla tamamlayan 6 girişimci, projelerini jüri üyelerine sunarak destek almaya hak kazanmak için değerlendirmeye tabi tutuldu.

Ürgüp Kaymakamı Ömer Coşkun başkanlığında gerçekleştirilen jüri değerlendirme toplantısına; KOSGEB Strateji Dairesi Başkanlığı Şube Müdürü Mahmut Güngör, KOSGEB İl Müdürü Ali Usta, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Yusuf Şahin, Kapadokya TEKNOPARK Genel Müdürü Bilgin Yazlık, Nevşehir Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreteri İbrahim Akgür ile Nevşehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Genel Sekreteri Ahmet Özgün katıldı.

Toplantıda girişimciler, hazırladıkları projeleri jüri üyelerine detaylı şekilde anlatarak iş fikirlerinin yenilikçi yönlerini, sürdürülebilirlik hedeflerini ve ekonomik katkı potansiyellerini ortaya koydu.

“Nitelikli Projeler Ön Plana Çıkıyor”

Toplantıda değerlendirmelerde bulunan Kaymakam Ömer Coşkun, KOSGEB tarafından yürütülen Girişimcilik Destek Programı’nın zaman içerisinde daha nitelikli bir yapıya kavuştuğunu belirtti.

Başvuruların yarışma usulüyle değerlendirilmesinin, sürdürülebilir, yenilikçi ve ekonomiye katkı sağlayacak projelerin ön plana çıkmasına imkan tanıdığını ifade eden Coşkun, girişimcilik ekosisteminin güçlendirilmesinin bölgesel kalkınma açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

Bölgesel Kalkınma ve İstihdama Katkı

Kaymakam Coşkun, girişimcilerin desteklenmesinin yalnızca yeni işletmelerin kurulmasına değil, aynı zamanda istihdamın artırılmasına ve bölgesel ekonominin güçlenmesine de katkı sunduğunu belirterek, programa başvuran tüm girişimcilere başarılar diledi.

KOSGEB’in girişimcilik destekleriyle hayata geçirilmesi hedeflenen projelerin, Nevşehir ve bölge ekonomisine değer katması bekleniyor.