Acıgöl Belediyesi, ilçeye daha hızlı ve kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla araç filosunu yeni bir iş makinesiyle güçlendirdi. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından tahsis edilen 2026 model Hidromek kazıcı yükleyici, belediye envanterine katılarak ilçe halkının hizmetine sunuldu.

Yeni iş makinesinin belediye bünyesine kazandırılmasıyla birlikte altyapı, yol yapım, bakım-onarım, çevre düzenleme ve çeşitli belediye hizmetlerinin daha etkin ve verimli şekilde yürütülmesi hedefleniyor. Modern teknolojik özelliklere sahip iş makinesinin, belediyenin hizmet kapasitesine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Acıgöl Belediye Başkanı Mehmet Eroğlu, ilçeye kazandırılan yeni iş makinesinin önemli bir ihtiyaç olduğunu belirterek, belediyenin araç ve ekipman gücünü artırmaya yönelik çalışmaların sürdüğünü ifade etti.

Başkan Eroğlu açıklamasında, “İlçemizde vatandaşlarımıza daha hızlı, kaliteli ve etkin hizmet sunabilmek adına belediyemizin araç ve ekipman gücünü artırmaya devam ediyoruz. Belediyemiz envanterine kazandırılan 2026 model Hidromek kazıcı yükleyicinin ilçemize hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.

Eroğlu ayrıca, Acıgöl’e kazandırılan yeni iş makinesinde desteklerini esirgemeyen Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Nevşehir Milletvekili Filiz Kılıç’a teşekkür ederek, ilçeye yapılan her yatırımın vatandaşların yaşam kalitesini artıracağını vurguladı.

Acıgöl Belediyesi, son dönemde araç ve ekipman parkını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürürken, yeni iş makinesiyle birlikte belediye hizmetlerinin daha hızlı ve etkin şekilde yürütülmesi hedefleniyor. İlçe halkının hizmetine sunulan yeni kazıcı yükleyicinin, özellikle saha çalışmalarında belediyeye önemli kolaylık sağlaması bekleniyor.