Türkiye Kamu Çalışanları Sendikaları Konfederasyonu (KAMU-SEN) Nevşehir İl Temsilcisi Turgay Çetin ve bağlı iş kollarının temsilcileri, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.

Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, kamu çalışanlarının durumu, sendikal çalışmalar ve kamu hizmetlerinin etkin yürütülmesine yönelik konular hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, karşılıklı iyi niyet temennileri dile getirildi.

Vali Kök’ten Teşekkür

Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, nazik ziyaretlerinden dolayı KAMU-SEN Nevşehir İl Temsilcisi Turgay Çetin ve beraberindeki heyete teşekkür ederek duyduğu memnuniyeti ifade etti.

Vali Kök, kamu kurumlarının etkin ve verimli hizmet sunmasında çalışanların önemli bir rol üstlendiğini belirterek, kamu görevlilerine çalışmalarında başarılar diledi.

Valilikte Nezaket Ziyareti

KAMU-SEN heyeti tarafından gerçekleştirilen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.