Hak-İş Konfederasyonu Nevşehir Şube Başkanı Muhammed Fatih Mutlu ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerinde bulundu.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, çalışma hayatı ve sendikal faaliyetler hakkında genel değerlendirmelerde bulunuldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede karşılıklı iyi niyet temennileri dile getirildi.
Vali Kök’ten Teşekkür
Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, nazik ziyaretlerinden dolayı HAK-İŞ Nevşehir Şube Başkanı Muhammed Fatih Mutlu ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ederek ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Vali Kök, emek ve çalışma hayatına katkı sunan sendikal yapıların önemine dikkat çekerek, tüm çalışanlara görevlerinde başarılar diledi.
Valilikte Nezaket Ziyareti
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.





