Yol-İş Sendikası Nevşehir Temsilciliği, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure programı düzenledi. Nevşehir İl Özel İdaresi bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte sendika üyeleri, kurum yöneticileri ve çalışanlar aynı sofrada buluştu.

YOL-İŞ Sendikası Nevşehir Temsilciliği adına işyeri temsilcileri Kazım Korkmaz, Vedat Varol ve Hasan Hüseyin Kaya tarafından organize edilen programa, Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Hüseyin Çam, Genel Sekreter Yardımcısı Tolga Balak, İl Özel İdaresi Yol ve Ulaşım Hizmetleri Şube Müdürü Tahsin Çapacı, KAPHİB Müdürü Levent Ak ile Yol-İş Kayseri 2 No'lu Şube Mali Sekreteri Ersin Dörtkol katıldı.

Programda konuşan Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Hüseyin Çam, etkinliği düzenleyen sendika yöneticilerine teşekkür ederek, Muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdiğini söyledi.

Çam, "Bu anlamlı etkinlik için sendikamıza teşekkür ediyoruz. Aşurenin birleştirici manevi ikliminde bizler de İl Özel İdaresi ekiplerimizle birlikte Nevşehir'imize hizmet etmek için azı çoğa çevirme gayretiyle çalışıyoruz. Bu vesileyle çalışanlarımızla bir araya gelmiş olduk. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." dedi.

Yol-İş Kayseri 2 No'lu Şube Mali Sekreteri Ersin Dörtkol da konuşmasında, organizasyonda emeği geçen sendika temsilcilerine teşekkür ederek, "Bu güzel etkinlikte emekçi yol arkadaşlarımızla bir arada olmaktan büyük memnuniyet duyuyorum. Allah birlik ve beraberliğimizi daim eylesin." ifadelerini kullandı.

Program, Hafız Mahmut Kemikkıran tarafından yapılan duanın ardından katılımcılara aşure ikram edilmesiyle devam etti. Samimi bir atmosferde gerçekleşen etkinlikte çalışanlar ve protokol üyeleri Muharrem ayının manevi iklimini birlikte yaşadı.

Yol-İş Sendikası yetkilileri, geleneksel hale gelen aşure programının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirmeye katkı sunduğunu belirterek, benzer etkinlikleri önümüzdeki yıllarda da sürdürmeyi hedeflediklerini ifade etti.