Nevşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde 2025-2026 eğitim öğretim yılının son günü, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure ikramı programıyla anlamlı bir şekilde tamamlandı.
Okul bahçesinde gerçekleştirilen programa, Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdür Yardımcısı Murat Demir, İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yazıcı, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Saltık, İl Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Malik Erdoğan, Okul Müdürü Mehmet Dursun, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler, veliler ve personel katıldı.
Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmayı amaçlayan etkinlikte katılımcılara aşure ikram edildi. Programda öğrenciler, öğretmenler ve veliler aynı sofranın bereketini paylaşarak eğitim öğretim yılını birlik ve dayanışma içinde tamamladı.
Okul yönetimi, programa katılım sağlayan protokol üyelerine, öğretmenlere, velilere ve etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederek, bu tür sosyal ve kültürel etkinliklerin okul iklimini güçlendirmeye katkı sunduğunu ifade etti.
Düzenlenen aşure ikramı, eğitim camiasını bir araya getiren samimi görüntülerle sona erdi.












