Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından AK Parti rozeti takılan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, parti değişikliğinin ardından yaptığı açıklamada, en büyük önceliklerinin Nevşehir'e hizmet etmek olduğunu belirtti.
Başkan Arı: "Aslolan Nevşehir'imize Hizmet Etmektir"
Başkan Arı, siyasi kimliklerin üzerinde gördüğü değerin Nevşehir'e hizmet olduğunu ifade ederek, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da şehrin her ferdine eşit mesafede duracaklarını söyledi.
Arı, "Bizim için önemli olan her zaman bu şehrin insanına en iyi şekilde hizmet edebilmektir. Dün olduğu gibi bugün de hiçbir ayrım yapmadan, her bir hemşehrimize aynı samimiyet ve aynı gayretle hizmet etmeye devam edeceğiz. Çünkü bizim için aslolan Nevşehir'imizdir." ifadelerini kullandı.
"Değişen Sadece Siyasi Parti Üyeliğimizdir"
Kamuoyunda parti değişikliğine ilişkin yapılan değerlendirmelere de değinen Başkan Arı, değişimin yalnızca siyasi parti üyeliğiyle sınırlı olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Siyasi parti üyeliği noktasında bir değişiklik var. Onun haricinde giyimimizde, kuşamımızda, tavrımızda, tarzımızda ve yakamızdaki al bayraklı rozette herhangi bir değişiklik yok."
Belediye başkanlığı görevini üstlendiği ilk günden bu yana tüm vatandaşları kucaklayan bir anlayışla hareket ettiğini vurgulayan Arı, bundan sonra da aynı anlayışla yoluna devam edeceğini söyledi.
"Bu Milletin Beni Bağrına Basması En Büyük Mutluluktur"
Kendisine gösterilen desteğin sorumluluğunu taşıdığını belirten Başkan Arı, Nevşehir halkının sevgisinin kendisi için en büyük güç kaynağı olduğunu dile getirdi.
"Bu şehrin insanlarına karşı sevgimizde daha fazla artış var. Çünkü her şeye rağmen bizi bağrına basan bir milletin ferdiyim ben. Bundan daha büyük mutluluk verici bir şey olamaz." diyen Arı, halkın güvenine layık olmak için çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.
"Kırgın Olan Hemşehrilerimin Gönlünü de Alırım"
Parti değişikliğinin ardından farklı değerlendirmeler yapan vatandaşlara da anlayışla yaklaştığını belirten Başkan Arı, kimseye kırgın olmadığını ifade etti.
"Ufak tefek kızan, sitem eden, kırgınlık gösteren hemşehrilerim olabilir. Onları da anlayışla karşılıyorum. Haklıdırlar. Ama ben onların gönlünü de alırım." diyen Arı, göreve başlarken kimsenin kalbini kırmamaya söz verdiğini hatırlattı.
Başkan Arı, "Kimsenin gönlünü kırmamaya ant içerek çıktım ben bu yola. Aynı yolculukta kimsenin gönlünü, kalbini kırmadan devam edeceğimden hiç kimsenin şüphesi ve endişesi olmasın." ifadelerini kullandı.
"Sizin Bildiğiniz Rasim Aynı Rasim"
Açıklamasının sonunda vatandaşlara güven mesajı veren Başkan Rasim Arı, kişiliğinin ve hizmet anlayışının değişmediğini vurgulayarak şu sözlerle konuşmasını tamamladı:
"Sizin inandığınız, sizin güvendiğiniz ve 'bizim Rasim' diye nitelendirdiğiniz Rasim aynı Rasim. Bundan sonra da Nevşehir için gece gündüz demeden çalışmaya devam edeceğiz. Söz konusu Nevşehir ise gerisi teferruattır."
Başkan Arı'nın açıklamaları, parti değişikliğinin ardından kamuoyuna verdiği ilk kapsamlı mesaj olarak değerlendirilirken, Nevşehir'e hizmet odaklı belediyecilik anlayışını sürdüreceği yönündeki vurgusu dikkat çekti.





