Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin 22. Dönem Meclis Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret etti.
Gerçekleşen ziyarette Bülent Arınç, Vali Hüseyin Kök’e yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunarak başarı dileklerini iletti.
Samimi Sohbet ve İyi Dilekler
Valilik makamında gerçekleşen görüşmede çeşitli konular üzerine değerlendirmelerde bulunulurken, karşılıklı iyi dilekler paylaşıldı.
Vali Hüseyin Kök, nazik ziyaretlerinden dolayı Bülent Arınç’a teşekkür ederek duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Teşekkür Mesajı
Vali Kök, devletin farklı kademelerinde önemli görevlerde bulunmuş olan Bülent Arınç’ın ziyaretinden memnuniyet duyduğunu belirterek, nazik temennileri için şükranlarını sundu.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.